Sprawne urządzenie to czysty zysk

Przestoje eksploatacyjne powodują wymierne straty finansowe. Dlatego też w APEZ Myjnie przykładamy najwyższą wagę do niezawodności naszych urządzeń – zarówno podczas gwarancji, jak i w okresie pogwarancyjnym.

Wszystkim klientom zapewniamy fachową opiekę gwarancyjną i pogwarancyjną, w ramach których oferujemy regularne przeglądy, usuwanie usterek oraz konsultacje telefoniczne. Wysoko wykwalifikowani serwisanci oraz nowoczesne auto serwisowe, wyposażone w profesjonalne zestawy naprawcze gwarantują usługi na najwyższym poziomie.

Procedury

Szanowni klienci, prosimy o zapoznanie się z procedurą zgłaszania awarii gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych. Wszystkie dostępne dokumenty znajdziecie Państwo na naszej stronie. W przypadku niejasności prosimy o kontakt z działem serwisu:

  • serwis@apez.pl
  • tel: +48 531 968 007

Procedura zgłaszania awarii

  • W przypadku jeżeli twoja myjnia uległa awarii pobierz z naszej strony formularz Zlecenie naprawy serwisowej. Link do pobrania znajduje się poniżej. Zlecenie możesz otrzymać również faksem, lub mailem, kontaktując się z działem serwisu APEZ Myjnie pod numerem: +48 531 968 007.
  • Zlecenie Naprawy Serwisowej zawiera informacje ułatwiające nam szybkie wykonanie zlecenia. Prosimy o opisanie w zleceniu objawów uszkodzenia, oraz informacji jaka część została uszkodzona, jeżeli są Państwo w stanie to stwierdzić.
  • Zgłoszenie prosimy wysłać na adres mailowy, lub faks, które podane są powyżej. Zlecenie musi zawierać czytelny podpis osoby upoważnionej oraz pieczątkę firmową.
  • Osoba przyjmująca zgłoszenie odeśle do Państwa Zlecenie Naprawy Serwisowej uzupełnione o informacje, jaki numer zlecenie posiada u nas w systemie, oraz kiedy i jaki serwisant przyjedzie usunąć usterkę.

 

Pliki do pobrania:

Zlecenie_naprawy_serwisowej_APEZ_Myjnie